آیا دیالیز مناسب برای مرحله 4، مرحله CKD بیمار با 29٪ عملکرد کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

همانطور که همه ما می دانیم دیالیز یک روش درمان معمول برای بیماران نارسایی کلیه است، اما آن را مناسب برای مرحله 4 بیماری مزمن کلیه (CKD) بیمار با 29٪ عملکرد کلیه؟

CKD می توان به پنج مرحله تقسیم می شود و پایان مرحله بیماری کلیوی نیز به عنوان اورمی شناخته شده سخت به درمان است. اگر شما در این مرحله می باشد، پزشکان اغلب توصیه شما را به شرایط دیالیز، می تواند به شما کمک کند تا زندگی طولانی تر و بهتر است. اما برای بیماران مبتلا به مرحله 4 CKD است لازم برای دریافت این نوع از روش درمان؟ آیا آن را به بهترین انتخاب برای شما؟

در طب غربی، هیچ انتخابی برای مرحله 4 CKD بیمار وجود دارد، حتی بیماری خود را به خوبی در آغاز کنترل شده، آنها نیز نیاز به دریافت دیالیز شد. از آنجا که هیچ روش درمانی برای جلوگیری از روند این بیماری و یا تعمیر عملکرد کلیه ها آسیب دیده وجود دارد. با توسعه این بیماری، آنها را به اورمی دیر یا دوم منجر شود. بنابراین بیماران دیالیزی می توانند اجتناب نیست، حتی آنها نمی خواهند آن را انجام دهد.

در طب چینی، شما هیچ انتخاب دیگری قبل از اما در حال حاضر با توسعه فن آوری بالا، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy اختراع، که می تواند بیماران برای جلوگیری از دیالیز کمک کند. طب میکرو چینی یک نوع منحصر به فرد طب چینی درمان خارجی است، استفاده از کیسه های گیاهی با طب چینی مواد فعال را در پشت بیمار، موازی با کلیه خود، طحالی شو شن، مولکول گیاهان توسط لرزش دستگاه درمان، نفوذ از طریق بدن انسان از پوست، فضای سلولی و فضای بافت و پی در پی صفحه اسطرلاب، در نهایت به کلیه گرفتن برای بهبود kidneys'micro گردش خون و بازگرداندن عملکرد کلیه های آسیب دیده را به طور موثر.

برای بیماران با 29 درصد عملکرد کلیه، اگر آنها می توانند درمان مناسب در زمان، شما ممکن است شانس برای زندگی بهتر و طولانی تر داشته باشند. اگر شما سوال دیگر، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

آیا دیالیز مناسب برای مرحله 4، مرحله CKD بیمار با 29٪ عملکرد کلیه 





:: برچسب‌ها: مرحله 4، مرحله CKD، دیالیز، 29 درصد عملکرد کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 304
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 خرداد 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: